Język ciała w miejscu pracy i dlaczego jest to ważne

Język ciała w miejscu pracy i dlaczego jest to ważne

Zawsze widzę artykuły na stronach internetowych, w gazetach i czasopismach o randki, język ciała, ale bardzo mały zasięg jest kiedykolwiek wydane na język ciała w miejscu pracy.
Przecież większość z nas spędzić około trzydziestu lub czterdziestu godzin tygodnia pracy i większość z nas ma być czynić ono obok innych osób. Więc to sprawia, że warto zrozumieć Twoich kolegów i klientów, prawie tak dobrze jak ty zrozumieć nastroje i postawy swoich przyjaciół i rodziny.
Dlaczego?
To jest proste, tym bardziej zrozumieć ludzi postawy i emocje o niczym, więcej opcji, to daje się jak sobie z nimi zobacz więcej radzić. Im lepiej obsługiwać ludzi i sytuacji, większe postępy dokonane w swojej karierze.
Jest stare powiedzenie:
„To jest Twoja postawa, nie możesz APTITUDE, który określa wysokość”
Jestem pewien, że można na miejscu osób w Twojej organizacji, które mają „można zrobić postawa” i tych, które nie. I założę się, że te, które mają postawę „Zrobić” mają zupełnie inny język ciała do tych, które nie.
„Zrobić” osoba również wydaje się wiedzieć, jak radzić sobie z innymi ludźmi i wszelkiego rodzaju sytuacjach instynktownie zarówno w życiu osobistym, jak i biznesowych.
„Zrobić” osoba jest jeden dostaje zauważył i zwykle promowane, mogą nie zawsze być dobrzy w nasza strona internetowa ich pracy, ale mają talent do uzyskiwania zauważona przez odpowiednich ludzi, którzy następnie wierzą, mają prawo do pracy.
Kluczem do posiadania „Zrobić” postawa jest zrozumieć ludzi wokół Ciebie, jak one zaznacz, co chcą z ich pracy i życia w ogóle.
Tym bardziej zrozumieć ludzi łatwiejsze staje się „Zrobić” pozytywne nastawienie psychiczne, ponieważ zrozumienie ich sygnały werbalne Non, ruchy i gesty daje wgląd w ich przyszłych zachowań prawdopodobne.
To może ostrzegać nadchodzące kłopoty, dając Ci możliwość uniknąć poprzez robi coś innego, zanim dojdzie do tego punktu, a może nawet wzmocnić czyjeś dobry nastrój o coś jeszcze bardziej zmotywować.
Wszystko zaczyna się odsyłam do tej strony widząc, co robi ich ciała, co sygnalizuje, że go wysyła. To oczywiste, ale większość ludzi pominąć sygnały one są wysyłane przez innych język ciała bo one zbyt związany z języka werbalnego. Podczas gdy mózg jest zajęty myślenia oczy wydają się wyłączyć z zauważać sygnały ciała, ruchy i gesty
Start biorąc czas, aby po prostu obserwować innych ludzi w środowisku pracy. Spójrz na nich, gdy rozmawiają z innymi, zauważyć różnice w jak mówią z różnymi ludźmi.
Są one różne z szefem się jak są one ze sobą?
Są one różnych kobiet i mężczyzn?
Są one różne z ludzi pewnie/nieśmiały?
Wiesz, który dodatkowe czytanie jest najlepszą osobą, aby pomóc z problemem, który jest najlepszą osobą, aby dać pewne zadania, który ma konkretny termin i kto jest najbardziej wiarygodne.
Po wszystkie stare powiedzenie; „Czyny przemawiają głośniej niż słowa” jest oh tak bardzo prawdziwe, jak żadna firma nie może funkcjonować i przetrwać bez ludzi w nim działań.
„Zrobić” ludzi wykazują one „Zrobić” rzeczy na drodze działają one w większości przypadków. Ich postawa odzwierciedla ich zaufania do swoich możliwości, aby zrobić, co jest niezbędne, konsekwencja jest kluczem do czytania ludzi.
Każdy ma własne dziwactw więc trzeba iść z co ty Zobacz, najczęściej zawsze biorąc pod uwagę, gdy krok poza ten wzór. Są to duże wskaźniki coś uległo zmianie i daje okazję dowiedzieć się, co wcześniej wpływa działalność:
Postawy:
Postawy jest jednym z pierwszy zaobserwować zachowań można zobaczyć i badania przez brytyjskie Stowarzyszenie chiropraktyka stwierdził, że 61% osób utożsamia dobrą postawę z ufnością i prawdziwe zaufanie pochodzi z wiary w ich własnych kompetencji do „Do” rzeczy.
Kontakt z oczami:
Kontakt wzrokowy jest kolejnym ważnym obszarem języka ciała osoby „Zrobić”, ponieważ w większości kultur, nie wszystkie, utrzymywanie dobrego kontaktu wzrokowego jest znak lub szacunku. Pokazuje również są aktywnie słucha i biorąc pod uwagę to, co mówisz, a także jeśli oni patrząc na Ciebie, możesz przeczytać ich wyrazu twarzy, jak udzielać im instrukcji lub zapytać swoją opinię.
Ruch głowy:
Kiwając głową i potrząsając głową w odpowiednich miejscach pokazuje aktywne słuchanie zbyt i „Zrobić” ludzie są w większości dobre aktywne detektory.
Są to kilka prostych obszary łatwo obserwowalne zachowania, które mogą pomóc w Twojej firmy poprzez uzyskanie odpowiednich ludzi do pracy, co musisz robić, aby zapewnić firmie działa na szczycie swojej gry.
„Zrobić” osób utrzymać firm przy życiu bez je masz, „Nie mogę zrobić” firmy i że zabije Twojego biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>